F*CK!!

hejsan jag håller på bli galen på msn.. det funkar inte att logga in.. snart blir jag ledsen jag klarar mig inte utan msn så enkelt är det det började bli så typ 00.15 i morse hoppas dom fixar det snart annars får jag problem...:( aja jag har sovmorgon till 20 över 10 skönt men klev ändå upp tidigt så då hann jag
duscha:P
asså är hela jäkla internet cp?nu går det inte att ladda upp bilder.. så ni får dagens allting senare för det går inte.. vad ska man göra tills 10 då`? lust att lägga mig och vila skulle vara skönt sov inte bra i natt.:( fråga mig inte varför för jag vet inte hade väl för mycket att tänka på. Bara en vecka kvar tills LOOOV:) det kommer bli bra :) har inte bestämt vad jag ska hitta på än men men något blir det :D:D vi ska bland annat ha en hund hela veckan:D aja jag måste ta och läsa lite av engelska boken  "A man named Dave" 3:e boken av "A boy called It" jag har inte hunnit läsa så mycket av den men den verkar tråkig första och andra boken var faktiskt bra :D men hejdå jag ska se om jag kan få in bilderna och skämten då jag slutar vilket blir efter 4 så ha de bra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0