HÅÅL!

ja nu ha man haft hål i snart 2 timmar och inte gjort så mycket lagat lunch nu blir det att läsa klart "the lost boy" och den är verkligen bra men på engelska måste jag läsa den men  det funkar också. jag har läst första och strax klar med andra sen blir det att börja med den 3:e  på enelska den med..  jag har som inget mer att säga än att lev ditt liv som du vill, bry dig inte om vad andra tycker för det är ditt liv du ska leva inte deras! jag är så himla les på folk som tror dom kan styra och ställa med alla! ne nu måste jag börja läsa sen dra mig till skolan och klassråd sen blir det någon teater :/ jag vet att du läser detta så ring vi måste verkligen prata... du vet själv vem du är:/



oj måste städa mitt rum från i helgen... aja får gör det då jag kommer hem hare gott så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0