JIPPIE:D

ja i dag har jag varit på skolan och chillat haft softa lektioner och i morgon blir det ännu mer engelska på morgonen och så bytte dom svenskan till matten  men den blev inställd så ingen matte och ingen BKF fråga mig inte vad det står för men det är något om barns utveckling typ..sen klassråd i typ 30 min sen blir det teater" Laila"  sen slutar jag:D funderar på gå hem på hålet mellan 10 och 1:D Eller hitta på något få se vad dagen har att erbjuda:)
jag håller på att spara till en mobil för jag kommer knappast få den då jag fyller år om 12 dagar :D  den kostar ungefär mellan 4 och 5 tusen :P Sony ericsson xperia x10:) ha viljat haft den länge men har inte haft råd men nu har jag bestämt mig att spara:)
och i kväll var jag hos emma och manke ha inte varit där på 3 veckor :P och det som var spooke var precis innan jag knackade på så sa emma till doom och frågade om dom hade sett mig 30 sekunder senare knackade jag på dörren ^^ snacka om timing:P men nu ska jag se tv och sen sova natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0