skolan

jag sitter på skolan och har svenska sen slutar jag för dagen :) och vi hade en väldigt bra föreläsning om en kille som har en cp-skada, men han varväldigt väldigt duktig han är också en stand-up komiker han heter Jonas helgesson:) det var väldigt intressant och timmen gick väldigt fort han har skrivit 2 böcker ena var grabben i kuvösen bredvid, den andra hette ett cp bra liv..  å förresten alla läsare dagens kläder kommer senare jag måste på affären och handla batterin till kameran :D i kväll blir det inte göra så mycket jag ska inte göra så mycket jag funderar att se film och myskväll det låter väldigt mysigt:D:D

Kommentarer
Postat av: N i c k l a s

Nu är dagens blogg utsedd, gå till min blogg och se om du blev vinnaren! Blev det inte du har du en ny chans ikväll!

2010-10-22 @ 13:36:51
URL: http://fejkadblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0